Pytania i odpowiedzi
  • Nie dostałam/em w dalszym ciągu linku aktywującego dostęp do portalu.

    Link aktywacyjny wysyłany jest automatycznie, więc powinien dotrzeć w ciągu kilku minut. Bardzo prosimy o sprawdzenie folderu SPAM, ponieważ zdarza się, że link aktywacyjny trafia właśnie tam.

  • Pomimo opłaconego konta nie moge aplikować na interesującą mnie ofertę pracy.

    Aby przedłużyć dostęp do usług serwisu należy wybrać przycisk „Przedłuż subskrypcję” ( czarny przycisk na koncie, pod zdjęciem).

     

  • Czemu nie mogę przeglądać ofert?

    Aby móc przeglądać oferty, należy mieć aktywną subskrypcję. Proszę zalogować się na swoim koncie, wejść w zakładkę moje konto i wybrać opcję przedłuż subskrypcję ( pod napisem subskrypcja wygasła).

  • Jak przedłużyc dostęp do usług serwisu po dokonaniu płatności przez Payu?

    Aby przedłużyć dostęp do usług serwisu należy zalogować się na swoim koncie, wejść w zakładkę moje konto i wybrać przycisk "Przedłuż subskrypcję" (pod napisem subskrypcja wygasła).

  • Jestem zarejestrowany ale nie mogę się zalogować.

    Należy zalogować się do swojego konta przy użyciu loginu (adresu email) i hasła podanego podczas rejestracji. Należy logować się do serwisu poprzez przycisk logowania.

  • Wyświetla się komunikat, że nie ma ważnej subskrypcji.

    Aby subskrybcja była ważna należy zalogować sie na swoje konto, wejść w zakładkę moje konto i wybrać przycisk " Zasil konto przez Payu" a następnie po doładowaniu konta wybrać przycisk "Przedłuż subskrypcję" (pod napisem subskrypcja wygasła).

  • Na czym polega Promowanie Aplikacji na Portalu ?

    Jest to wyszczególnienie swojej kandydatury przed innymi "niepromowanymi" Kandydatami. Rekruterzy, którzy poszukują kandydatów nawet na najbardziej pożądane stanowiska będą widzieli zawsze kandydatury promowane przed kandydaturami standardowymi.

  • Ile trwa promowanie aplikacji na Portalu?

    Okres promowania aplikacji, trwa 10 dni i jest to równowartość 10 Crew Points, które są pobierana z konta Użytkownika.

  • Nie dostałam/em linku aktywującego dostęp do portalu.

    Link aktywacyjny wysyłany jest automatycznie, więc powinien dotrzeć w ciągu kilku minut. Bardzo prosimy o sprawdzenie folderu SPAM, ponieważ zdarza się, że link aktywacyjny trafia właśnie tam. 

  • Nie mogę zalogować się na swoje konto.

    Jeżeli podczas rejestracji pojawia się problem z zalogowaniem, bardzo prosimy o sprawdzenie, czy adres został wpisany poprawnie. Jeżeli tak jest, prosimy o skorzystanie z funkcji „nie pamiętam hasła” i ustanowienie nowego hasła do serwisu.